19 sep. 2009

LUGNET FÖRE STORMEN!



Snart smäller det KARATEKLUBBEN VOL 22. Denna gången har vi sett till att styra upp en massa gäster så att vi i arrangörsgruppen kan glassa runt och ha trevligt istället. Inte för att vi inte brukar ha trevligt... Vi brukar ha MYCKET trevligt. Men vi tänkte att de sista två gångerna vill vi kunna njuta extra mycket av vår skapelse. Jag har varit gräsänkling sen igår så de är lite ungkarlshelg för mig. Drog till min stora belåtning ett ordentligt tvåtimmars pass på gymmet igår ( beach 2010 ) sen la jag upp kvällen med en saftig 150grammare, en överbliven cider från baronessans födelsedagsfest förra helgen och parkerade mig vid NITRO CIRKUS ( som förövrig är ett program helt i min smak, men mer om det ngn annan gång ). Riktigt manligt slappande ( sånär på den ack så metrosexuella cidern ). Efter det så ryckte jag med mig en flaska röpang och drog till kontoret. Jo för vad gör man när man har lite egen tid. Tränar & jobbar!! Fick några mixar gjorda i alla fall sen en liten krogrunda för att känna av läget. I skrivande stund sitter jag i morgonrock och smuttar på ett välkylt glas rosébubbel och känner mig som A: En jävligt frän klubbarrangör/kulturarbetare/bloggare eller B: Sunkig pank småbarnsfarsa som dricker vad som finns över i kylskåpet och försöker hålla kvar i ungdomen genom att springa på disco så fort katten är borta. Vi kör på A! Trots välfyllt upplägg på dj fronten så ska jag bränna av några låtar tänkte jag och ikväll lutar det åt de här hållet:

Inga kommentarer: