25 sep. 2009

TGF!

Jo här sitter jag och ringer runt stressade butikschefer mitt i lönehelgsrusningen för att försöka få intervjuer till ett copyjobb jag sagt ja till, utan egentligen ha tid. Men man ska la va glad att man har jobb som jag intalar mig. Men nu lägger jag ner för idag. Eller nästan. Ska dra till gymmet sen till kontoret och styra lite inför imorgon. Imorgon är det kulturnatt i Norrköping med allt vad det innebär. Varenda kulturkofta kommer dricka läpparna brunröda och säga smarta saker de närmsta 48 timmarna. Jag då? Jag är inte sämre själv och höjer kulturribban några snäpp genom att spela musik. Den tidigare omnämde JOEY FEVER förärar Norrköping med ett ännu ett besök och denna gång ska jag sköta rodret. Jag har gjort det en gång förut men nu känns det lite mer nervigt. Dubbelkonsert med start kl 19.00 på Bibblan och sen ca 23.30 på Grand hotell är det uppstyrt. Vi ska hinna med att fixa ett par dubplates och göra en intervju också så ledigt kan jag väl inte påstå att det är imorgon. Hade tänkt att recensera Elephant man konserten ( den var bra under omständigheterna ) och göra en feature på Joey men det hinner jag helt enkelt inte. Ladda inför imorgon med denna stänkare!

Inga kommentarer: