11 jan. 2009

Skägget talar!


Jo jag gjorde det. Fast än ekonomin tryter och tiden är knapp mellan alla projekt så smet jag upp till Åre en snabbis. De hade jag förtjänat sa min kära bättre hälft och man ska ju lyssna när regeringen talar. Efter en mindre pärs för att hinna med tåget så hamnade vi i vår grymt schyssta lya ett stenkast från Åre torg. Grabbigt är det. Fint väder och öl i kopiösa mängder. Nu måste jag bara hålla mig i skinnet och skriva lite på uppsatsen mellan åken, afterski och allmänt häng. Jag har i alla fall fått användning för mitt glesa tomteskägg som jag odlat på mig senaste tiden. Funkar skitbra i backen. I övrigt har vi bokat en massa grymma dj´s till framtida klubbar. Till att börja med kommer slagsmålsklubben till KARATEKLUBBEN! Mer grejer på gång! Stay tuned!

Inga kommentarer: