1 jan. 2009

Ny tid! Ny strid!

Ok efter typ tre vodka redbubbel ( kan ha druckit lite innan ), poängen är att jag inte är van vid denna populära vana att blanda prestationssänkande med prestationshöjande, sitter jag här snart sex på morgonen på årets första dag och skriver ett inlägg & känner mig trött & speedad samtidigt. Kommer inte försöka summera ett år som i både teorin och praktiken har varit mitt mest omtumlande år någonsin på många sätt. Har helt enkelt inte plats för listor och dylikt en anständig årskrönika kräver. Jag ska i alla fall tacka er tappra få som följt min quest mot bloggfamet. Såg att blondinbella ska vara med i "lökar på is" nästa säsong & de säger jag er nu här och nu. Ser ni mig fäkta omkring på den där isen i framtiden då har de betalat tillräckligt med pengar för att jag ska kunna göra en halv sneaxel och peka fingret samtidigt skrattandes för mig själv; - De var värt det.....
Jag har en liten spaning att dela med mig inför 2009.
Lil Weezy & Flava Flav måste helt enkelt vara släktingar. Inte de bästa bilderna jag hittat. Men kolla in Flav i princip vart som helst & kolla på Lil Wayne när han kisar & smilar i den senaste ( förövrigt pissiga ) videon här .
Brothas from antha mothas!!

Inga kommentarer: