28 juli 2009

Det vanliga!

Jag vet inte vad det är med mig men sommaren tar musten ur mitt liv på nätet. Jag är inte alls lika benägen att dela med mig av ögonblicksinfo på fejjan. Jag bloggar inte alls så mycket som jag planerat och jag sitter inte ens och fönstershoppar på diverse skivsiter. Jag är fullt medveten om att jag inte missar något och jag saknar det inte alls utan det dröjer till stunder som nu. När Baronessan jobbar och vidundret sover och jag får en minut över att sitta vid datorn som jag fattar hur långt efter mitt vanliga sociala nätverkande jag ligger. Känns skönt att inget står på spel då. Ingen som undrar varför jag inte beskrivit hur skönt jag sovit inatt på fejjan eller varför jag inte bloggat om helgen än. På så sätt är det väldigt skönt att jag inte nått bloggfäjmet än. Det evige mediageniet och tillika rikspuckot Alex Schulman har ju outat onödigheten i bloggen så de är väl bara att ge upp. Sun uf u bitch att man inte hoppade på tåget tidigare. Att spela reggae i Arkösund i helgen var lika delar succé, katastrof och social turism. Förutom blendmorse raggande, svennebanan önskningar och manskorvar som lämnats utanför dörrar så var det en trevlig utflykt. Denna vecka som kommer är för min del väldigt lugn. Mycket pappande blandat med något besök på badhuset, landet och en fika hit och dit. Baronessan har bjudit ut mig på middag på fredagkväll förutsatt att vi får barnvakt, så ska det bli gott. Finns ett par restauranger i stan jag inte hunnit prova sen de öppnat så det ser man fram emot. Nu har vidundret vaknat så nu ska vi sotfa lite. Mycket kan man säga om MGMT´s nya singel men faktum är att videon är hur mäktig somhelst. Stackars barn!

Inga kommentarer: