9 apr. 2009

"SVART PÅSK"

Nu har jag skickat in en elektronisk osning till till Förenta Staterna att jag är på väg och hör och häpna så är jag välkommen. Än så länge förstås för att de finns såklart ingen garanti att man blir insläppt sen. Man kan ju falla på mållinjen om tullaren av någon anledning inte känner för att släppa in dig ( typ om du är arab ). Får lite samma vibbar som när nattklubbar förbjuder kepsar. Om någon tror att det är av ett annat skäl än att exkludera invandrare så är ni härligt naiva. Men man har ju en härligt spelningsfylld helg framför sig. Ikväll blir det gamla hiphop classics och bärs på ORIGINAL BOOMBAP på lilla mysiga bordellröda SIDEBAR och på lördag är det DEKADANS dax på CARL-JOHAN. Där är både kepsar och folk av alla slag välkomna! Det är mer grejer pågång under helgen men jag tror det blir en egen post om det. Nu tycker jag att ni tar en eeeextra lång lunch och kanske en eeeextra lång eftermiddagspaus och kanske smiter lite tidigare från jobbet. Då är det ju nästan klart för idag dvs PÅSKLOV. Ett av de få lov som man med lite tur kan ha resten av livet.

Inga kommentarer: