6 apr. 2009

Gäng!

Ny dokumentär serie på gång. Eller ny och ny. De finns redan flera säsonger men nu har den kommit till Discovery Sverige. ROSS KEMP: ON GANGS är precis vad som det låter. Skådespelaren åker runt och kollar in gäng runt om i världen. Det är mycket "jag förstod inte att det var så illa" -snack och han skyr inte att verka lite för vapenfixerad och tycker innerst inne att det är väldigt koolt med gäng. Jag har bara hunnit se lite från Rio de Janeiro och Kingston än så länge men visst är det fascinerande. Vardagsvåld i din teve.
Daily motion sitter på ett gäng avsnitt upphugget i delar. Kolla HÄR!

En annan grej är att Mr Kemp är sjukt likt en annan skådis. Faktum är att jag trodde det var han ända tills jag hörde dialekten och blev misstänksam. Jag trodde först det var Michael Chiklis från The Shield & The Fantastic Four!


Lika som bär!!

Inga kommentarer: