1 apr. 2009

På spaning efter den tid som flytt!

Fy skäms på mig. Inte ett inlägg sen i fredags och de inlägget var inget att skryta med. Jag som avskyr när bloggare inte är konsekventa och så går jag och sviker själv. I torsdags var jag på Collie Buddz och slirade. Vet inte om jag blev full för att konserten var ganska kass eller om konserten var kass för att jag var ganska full. Ett mellanting skulle jag tro. Mannen från Bermuda har har ju sina låtar men det kändes som att de tyngsta låtarna stressades igenom till förmån för de mer lättsamma radiohitsen som till exempel Mamacita som inte är en av mina favoriter. Nu har man sett honom i alla fall och jag måste säga att i sin helhet mellan bra ( bitvis ) musik, ett lökigt men ljusår mycket fräshare Otten än tidigare ( mitt första besök sen ombyggnad ) och några stadiga järn så var det en bra torsdag för att vara Norrköping. I lördags var det DAS BOOT VOL.5 & det var fullt ös som vanligt. Nu är det bara en gång kvar innan sommaruppehållet och vi är redan igång och bokar. Så vare mä´t. Har mer att dela med mig av men först måste jag skriva minst ett par sidor uppsats.

Inga kommentarer: