2 mars 2009

Back in biz!

Det är väl i princip en dödsynd att som svensk på en strand i Thailand i februari månad, klaga på resmålet men Thailand va la sådär om jag ska vara ärlig. Ska inte gå in på det närmare då det finns tusen miljarder skrivet om varenda kvadratmeter av landet redan. Om ni vill se/veta mer kan man hitta bilder och annat crap här. Nu har vi varit hemma ett tag i alla fall och börjat styra ihop dokumentären vi filmade under resan. I övrigt har jag hunnit med ännu en KARATEKLUBB & en DAS BOOT VOL.4 & en DEKADANS!Här hemma är det kungliga förlovningar, melodifestivaler och en massa annat ointressant skit som genomsyrar den svenska journalistiken. Skönt att veta att journalisterna vet vad de ska skriva om utan att behöva leta i några veckor framöver. Hade en liten lust att skriva ett inlägg om just att jag tycker det är skit men det skulle vara slöseri med energi, så nu sätter jag punkt för det. Nu är jag tillbaka och ska försöka hora till mig lite läsare i min jakt efter bloggfaymet! Här har ni i alla fall en kort liten mingelteaser som jag klippte ihop från stöket och böket på DAS BOOT VOL.4 i lördags. Peace out!

Inga kommentarer: