19 mars 2009

It´s the second time i come around this hood without my nunchucks!

Solen här för att stanna. Man kan ju alltid hoppas men sann mot min pessimistiska Norrköpingssjäl så väntar jag snöstorm till helgen oavsett vad väderleksrapporterna påstår.
Idag har jag egentligen idétorka men tänkte tvinga mig till att skriva ett inlägg ändå. "Norrköpings ledande elektroniska kulturtidskrift" kan ju inte slacka av inte. Häromdagen avslutade jag min Entourage svit efter långt uppehåll. Serien som kallas killarnas Sex and the City är nu uppe i fem säsonger, och jag väntar med glädje på en sjätte, oavsett om jag håller med liknelsen eller inte. Säsongerna håller en jämn standard även om vissa karaktärer stagnerar ibland så kan jag inte låta bli att skratta för tusende gången Jhonny Drama säger/gör något dumt. Entourage är inget mästerverk men jävligt bra underhållning och det är svårt, väldigt svårt att bara se ett avsnitt i taget. Lägg märke till soundtracket också. Det är inte bara en och annan klassiker som dunkar förbi. Till exempel denna
Jag har redan börjat se om serien från början med baronessan så jag kommer vara duktigt inkörd inför sjätte säsongen. Nu måste jag bara ta mig i kragen och avsluta Sopranos en gång för alla.

1 kommentar:

Blajkel sa...

D Pś got that crazy shit!