13 mars 2009

Helgen stundar!

Så är helgen här än en gång. Jag drog på mig magsjuka för andra gången på en månad och det känns väl ungefär sådär skitdåligt som det bara kan göra. Detta är en förklaring till att min storslaget genomtänkta temadag om dancehall igår abrubt blev grovt nerkortad. Har varken tid eller lust att vara sjuk över huvudtaget. I alla fall så kan jag ju dela med mig av lite helgtips ändå. Förutom CARIBBEAN EXPLOSION som hajpades igår så är det konsert på folkölsfylleklassikern kulturkammaren. Poppigt värre uppstyrt av Republik gänget som också tidigare nämnts. Jag kommer inte göra någon virtuell barrunda som förra helgen, jag ska bara sitta hemma och tjura, utan ni får klara er med denna sparsmakade info. Ett nytt vapen jag hittade för att finna kulturella aktiviteter i Norrköping är den fantastiskt postmodernt utformade evenemangssidan NKPG.NU, glöm inte att de "vet vad som händer".

Inga kommentarer: