20 mars 2009

Got soul?

Jag tog mig inte till Timbuktu konserten igår så jag har inget att rapportera. Efter scenbyggen och annat så var det hem till soffan som gällde, men en ny konsertspaning är ju i sin ordning tycker jag. Den rutinerade soul & disco artisten CANDI STATON kommer till Sverige och närmare bestämt BERNS SALONGER i Estockholmo den 24 april. Kolla in konsert detaljer genom att klicka på Berns länken. I alla fall så kunde jag ju ha dragit lite historia om henne men det kan ni googla upp själva eftersom det blir så krystat när jag ska skriva om henne som om jag visste detta och är någon slags expert. Sånt gör riktiga journalister. Im keeping it real här på dagboken. Jag har en gammal blandskiva med Candi som är asagrym. Den innehåller bland annat denna låten:











CANDI STATON- I'd Rather Be An Old Man's Sweetheart (Than A Young Man's Fool).

Ikväll är det intressant tv också. Kolla in K-SPECIAL ikväll kl 20.00.

Inga kommentarer: