16 mars 2009

Måndags hype!

Vilken skillnad väder kan göra. Att vakna upp och se att solen lyser. Nu ser man inte det från vårt fönster utan man ser rätt in i en massa hotellrum på Grand. Har man tur så ser man en bakfull konferensknullar Janne öva på sin salespitch. Men poängen är att man ser "ljuset" och jag har börjat lära mig vad det där "ljuset" innebär. Solsken och man känner sig ljusår piggare och fräschare än vanligt. Nu är det inte ett helt vattentätt system. Många gånger är det molnigt och man har solsken i den halvtimma innan man går hemifrån. Men de känns ändå bra att komma upp och se "ljuset" och känna lite positivitet på en MÅNDAG!! De är inte ofta på djävulen av alla dagar.! Nu blire hype. Surfade in i sidan NBSRADIO i förra veckan, av en ren händelse, och blev positivt överraskad. De skryter helt i min smak med att vara "Sveriges bästa Hip-hop kanal" och det är nog inte helt osant. Jag har bara lyssnat på ett par program, som man bekvämt kan streama närhelst man vill, men de låter bra och jag mer än uppskattar initiativet. Jag gillar ju Brooklyn rules avsnittet bäst hittils men de är ju nästan fusk att göra en Brooklyn special. Jag menar Brooklyn är ju Brooklyn..... Kolla in länken i alla fall. Good times!

Inga kommentarer: